הסתה ב"ליכוד" נגד ח"כ מיקי זוהר בגין תמיכתו בשמירת שבת

    ארי וידר No Comments on הסתה ב"ליכוד" נגד ח"כ מיקי זוהר בגין תמיכתו בשמירת שבת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד נחשב לאחד מחברי הכנסת הפעילים והערכיים בכנסת הנוכחית. במפלגות החרדיות כבר מזמן סימנו אותו כידיד אמת של ערכי היהדות, ובאחרונה אף הגיש הצעת חוק בעניין משחקי הספורט בשבת ומניעת מתן קנסות על ידי מעסיקים לעובדים המסרבים לעבוד בשבת. עתה מנסים חברים בתנועת הליכוד להצר את צעדיו.

    בימים האחרונים הפיצה קבוצה פנימית בליכוד מודעה המלווה בסממנים אנטי חרדיים, ואשר "מאשימה" את חבר הכנסת מיקי זוהר בחרדיות, על ידי הדמייתו ליהודי חרדי. דימוי המזכיר את הדימוי היהודי בתקשורת הפלסטינית.

    מיקי זוהר

    ח"כ מיקי זוהר לא מתרגש מכך ואומר לאתר 'קול חי' בתגובה: "זה דווקא מוכיח שמי שאכפת לו שיבוא ויתפקד לליכוד".

    בנוגע לקבוצת "הליכודניקים החדשים" הוא אומר "הם רואים אדם עם ערכים יהודיים ומסורתיים שזה אחד המאפיינים האמיתיים של הליכוד לצד הדמוקרטיה, וזה כנראה מפריע להם. הם כנראה רוצים להוציא את הערכים של עם ישראל , ארץ ישראל ותורת ישראל מהליכוד, ולכן חשוב שיתפקדו לליכוד ויתנו להם קונטרה".

    האם אתה לא שוקל שזה עלול לפגוע בך? שאלנו את ח"כ זוהר שהשיב: "זה רק מוכיח שדרכי היא הנכונה. אני לא צריך אותם כדי לדעת שהקב"ה ותורת ישראל היא הדרך הנכונה. אני מבין שהדברים שאני עושה יוצרים הד רציני, ואמשיך לפעול למען ערכיי".

    במטה החרדי בליכוד תקפו בחריפות את המודעה "לא ייתכן שדמותו של יהודי חרדי תהווה כר להתקפה ביזוי וגיחוך. התקשורת הפלסטינית מדמה את מסורת ישראל ומראהו של יהודי חרדי לסמל הרוע, כיצד ייתכן שחברים בליכוד יאמצו זאת?!".

    יעקב וידר יו"ר המטה החרדי וחבר נשיאות הליכוד אמר "מבלי להכנס לתוכן הויכוח, הסתה כנגד הציבור החרדי חייבת להשאר מחוץ לשיח. נקודה".



    0 תגובות